keskiviikko 30. marraskuuta 2011

57 "But right now I wish you were here."

En ees muista millon viimeks kirjotin tänne kun siitä on sen verran aikaa. Nää päivät oon vaan ollu kavereiden kanssa ja treenaillu, lauantaina biletettiin ja tietysti sitten tulinki kipeäks ja oon nyt makoillu sunnuntaista lähtien kotona tekemässä kuolemaa, ihan oikeesti tuntuu välillä että tää flunssa vaan pahenee! Mutta mun onneks on keksitty MTV, eli varmaan arvaatteki että oon vaan makoillu ja kattonu telkkaria päivät pitkät..
Toivottavasti oon terve itsenäisyyspäivä tanssiasiin mennessä en jaksais olla taas poissa niistä kun viime vuonnakin iski joku ihmeen tauti siihen ja en päässy kokemaan niitä!
Mun onnekseni tuolla ulkonakaan ei ole ollu yhtään innostava sää ettei tarvii masentuu siitä kun ei pääse nauttimaan ulkoilmasta, siitä tuli muuten mieleen että ihan just ollaan jo joulukuun puolella eikä lunta näy missää, mitä joulu on ilman lunta? Ihan oikeasti lumi vois jo tulla pian ja pääsis nauttii kauniista maisemista ja joulutunnelmista, ja mitä nopeammin lumi tulee nii sitä nopeemmi kesä tulee!
Tässä vaan ottaa päähän että hajotin mun applen koneen ja sit vielä järkkärikää ei suostu laittamaan SD-korttia sisään.. miten mä aina onnistun tuhoamaan kaiken.
Must tuntuu et mä meen jotenki ite ajassa kauheesti edellä koska äsken ku katoin kelloon se oli vasta 14.57 vaikka luulin et se on kokoajan jossain kuudessa ja oon kokopäivän luullu että on jo torstai, ehkä tää kipeenä oleminen ei tee hyvää mun ajantajulle?
En enää jaksa odottaa että mennää kattoo Saran kanssa aamunkoi ku kaikki puhuu siitä iha kauheesti ja ollaa odotettu sen tulooki ihan kauheesti, toivottavasti keretään käymää kattomas se ensviikolla tai jo tänä viikonloppuna jos tää mun sairastamine sais loppunsa!
Unohdin muuten kertoa että meil oli joskus ei viime vaan sitä edellisellä viikolla jengipäättärit ja siellä oli tosi ihanaa, meille oli varattu sellaselle nuorisotalolle/koululle tila ja siellä saatii olla rauhassa joukkoeen kesken, rakastan mun jengiläisiä!
Tässä nyt on tullu muutenki oleskeltuu ihan kauheesti kavereiden kanssa ja oon tutustunu tosi moneen ihanaan ihmiseen ja niistäki on tullu tosi tärkeitä mulle, kaverit oikeesti merkitsee tosi paljon, välillä tässä oon myös ruvennu kaipailee vanhoja kavereita ja haluis pitää yhteyttä enemmän mutta kun ei ole sitä aikaakaan enää niin paljoa toivottavasti lomalla pääsis näkee taas enemmän niitä vanhojaki kavereita!
Tässä postauksessa tuutte nyt varmaan muutenki huomaamaan noi kaverit ku tossa alhaalla on pari kuvaa niistä!




Pelailtiin Rosalla simssiä ja tässä on mun lapsi





Toivottavasti kirjoitan ensikerralla paremmissa merkeissä - Fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti