tiistai 13. joulukuuta 2011

62 "Basic days"



Hei taas, en oo oikee ehtiny käydä koneella tässä viikon aikana koska on pitäny lukee noihin viimeisimpiin kokeisiin ja panostaa vähän tää viimenen kunnon kouluviikko kouluun.
Viikon sisällä oon ollu vaan kavereiden kanssa ja suurimman osan ajasta oon viettäny helsingin keskustassa, ei oo ollu innostusta olla täällä kotona päin, täällä päin nää asiat ja ihmiset alkaa pikku hiljaa ottaa päähän että tekee mieli välillä vähän vaihdella porukoita ja aluetta, eniten tässä viikon aikana oon viettäny aikaa espoolaisten kanssa.
Tänään en sitte oo tehny yhtään mitää, en jaksanu aamulla nousta kouluun ja sain luvan jäädä kotiin chillaamaan, paitsi et tajusin just et tänää ois ollu kemian koe joka mun pitää tietysti sit mennä tekee koulun jälkeen, tuun sitte istuu täl viikolla entistä enemmän näitä tunnin pidempiä koulupäiviä suorittamattomien poissaolojen ja kokeiden takia..
Joulujuhla on muute kohta ja meiän 8A ja 8B luokil on sinne esitys ja meiän  ryhmän pitäis kuvata sellanen ruotsalaispätkä sinne, ää jännittää mitäköhän siitäki tulee..
Ihanaa huomenna pitkästä aikaa treeneihin, vihdoin oon ees vähän tervehtyny! ♥
Tän loppuviikon suunnitelmat on varmaa vaa käydä treeneissä, kavereiden kanssa, lauantaina kuvaukset ja sunnuntaina vihdoin Jeren kanssa! ♥
Ei mulla sitten muuta, meen lueskelee tohon kemian kokeeseen, ciaoo!

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti