perjantai 11. marraskuuta 2011

51 "I can't stop dreaming of you"

Helouu, viikko on menny taas kerran treenaillessa ja kavereiden kanssa, eli ei taaskaan mitään ihmeellistä!
Ihme että oon koko viikon halunnu vaan jäädä kotiin aamulla kun ei oikeasti oo jaksanu nousta joka ikinen aamu opiskelemaan, kunpa tulis jo joululoma.. mut mun onneks tuol on ruvennu tulee pakkasta ja se tarkottaa sitä että kohta rupee satamaan lunta, ihanaa rakastan talvea ja lunta!
Vaikka tässä onki kaikki menny hyvin mut silti eräs henkilö vaivaa kokoajan mun päätä, voiku pääsis jo irti ajatuksesta..
Mutta asiasta toiseen, tänään oon lupaillu olla Emmin ja Teemun kanssa ja niin edelleen.
Viikonloppu varmaan menee siinä ku oon kavereiden kanssa ja sunnuntaina onki isän päivä, eli eiku sitä juhlistamaan sitte, paitsi että ihanaa treenit aamulla 09.30 eli joutuu heräämään viikonloppuisinki niin aikasin.. 
Btw ootan iha kauheesti mun uutta puhelinta joka vissiin tulee ens viikolla postissa, tässä kuva puhelimesta!
P.S Tänää on 11.11.11





- Fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti