maanantai 7. marraskuuta 2011

50 "Challenge"

Sain haasteen Kaijalta, kiitos Kaija!
Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa yhdeksän satunnaista asiaa itsestään.

Sanni - http://wonderwomensdream.blogspot.com/

Yhdeksän asiaa:
 1. Rakastan pelata jalkapalloa ja meidän joukkoe on todella ihana!
2. Tykkään viettää kavereiden kanssa aikaa ja mulla on aivan ihania kavereita, niitäkin joihin oon vasta tutustunu!
3. Rakastan olla kaupungilla varsinki kesällä yöllä ja talvella kun siellä on niin ihana tunnelma ku siellä on ne jouluvalot ja sataa lunta.
4. Tällä hetkellä odotan kaikista eniten lunta, joulua ja riparia.
5. Mä oon syntyny 25.08.1997, ja mun entinen paras ystäväki on syntyny samana päivänä mut vaa tunnin aikasemmin.
6. Välillä kaipaan todella paljon vanhoja hyviä aikoja ja harmittaa kun niitä ei saa enään ikinä takaisin!
7. Menentin just maailman ihanimman jätkän ja välillä tuntuu etten pääsis ikinä yli mutta ystävät on auttanu mua eteenpäin, eli en pystyis elämään ilman mun rakkaita ystäviä!
8. Mulla on ihana perhe, paljon sisaruksia vaikka välillä kaipaanki olla rauhassa.
9. Rakastan bilettämistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti