lauantai 14. toukokuuta 2011

Note 6 "Fight finland, fight lions!"

En oo ollu maanantaista koneella joten on tapahtunu iha kauheesti kaikkee kivaa,
mut joo eilen oli taas ihanaa ku olin kultsin kaa taas ja oltii yötää mun mummin toises kämpäs, mut ei siitä mitää enempää sitte!
Aamul oli sit tietysti taas kauheen vaikeeta herätä ku on valvottu kumminki aika myöhään ja oon vaihteeks iha poikki,
no mutta vähä oli hyvä matsi suomella eilen, ja oli kyllä nätti maali Granlundilta!
JA HUOMENNA SUOMI VOITTAA KULTAA! 
Ja jee huomenna oon Kaijan kaa, ihanaa olla Kaijan kaa pitkästä aikaa!  
Jaja ihanaa olla omassa rauhassa ku sisko on sen kaverilla yötä, vois katella koko yön kauhuleffoja jos uskaltais, ainaki kauna 3 ois pakko kattoo ku oon nähny jo 1 ja 2. No mutta eipä tässä sitte mitää muuta ku vois vaa jatkaa tätä dataamista ku kerranki ehtii olemaa koneella!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti