tiistai 23. elokuuta 2011

Note 31 "Friends, my life"

Tos hetken ajattelun jälkeen päätin tehdä kaveripostauksen parista minulle tärkeästä ystävästä! :)

KAIJA








Kaija Katariina Nurminen 25.08.1997
Kaija on mun paras ystävä. En tiedä mitä tekisin ilman Kaijaa, se on niin ihana ihminen! 
Tutustuttiin Kaijan kanssa ku se tuli meiän luokalle 6.lk alussa ja siitä lähtien ollaan tunnettu eli noin vähän päälle kolme vuotta. Kaijassa parasta on se että voin puhua sille mistä tahansa koska se ymmärtää ja se että meillä molemmilla on tosi oudot ja tyhmät yhteiset omaperäiset jutut jota muut ei yleensä ymmärrä ja siks me yleensä nauretaankin niin paljon. :D Meitä yhdistää myös sama syntympäivä, tosin Kaija on tunnin vanhempi! Meidän tekemisistä ei edes puhuta, joskus ollaan vaan chillisti ja pidetään tv-katselu iltoja ja syödään karkkia ja sen semmoista, joskus taas me seikkailaan jossain päin maailmaa, eli tekemistä on laidasta laitaan. Kaija on ehkä maailman iloisin ihminen, se on aina niin pirteenä ja ilosena ja piristää muita olemuksellaan! Kaija on parhain ystävä mitä voi ikinä olla, en voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon välitän Kaijasta, mikään muu ei vedä vertoja Kaijalle!
MAAILMAN PARHAIN YSTÄVÄ 


SARA








Sara Emilia Pakkanen 31.07.1997
Sara on todella tärkeä ihminen mulle! Saran kanssa ollaan tunnettu jo yli 8 vuotta eskarista lähtien, Sarallekkin voi puhua tosi monista asioista ja meillä on tosi paljon inside-juttuja jota on kerääntynyt vuosien aikana. 
Sara on todella luotettava ja puhuu todella paljon, ja se on ehkä maailman ymmärtäväisin ihminen! :D
Olen yleensä todella paljon Saran kanssa koska asutaan tosi lähekkäin ja meidän puuhamme on yleensä laidasta laitaan, joskus keksitään vaikka lähteä pyöräilemään 4km päähän ja sieltä takaisin hetken mielijohteesta mutta on sekin hauskaa koska Saran kanssa pystyy tekemään todella paljon juttuja koska pystyn olemaan helposti sen kanssa koska ollaan tunnettu tosi kauan. Mua ja Saraa yhdistää omat jutut ja molemmat pelataan jalkapalloa. Sara on todella ihana ihminen! 


EMMI






Emmi Pörhölä 22.08.1997
Emmi on maailman ihanin pikkuserkku ja ystävä. Emmin kanssa voi myös puhua kaikesta ja meillä on niin samanlaisia piirteitä ja  asioita että on helppo olla toistemme kanssa!
Emmi on mun kanssa samalla luokalla ja ollaan tosi hyvissä väleissä. Emmillä ja mulla on välillä tosi oudot jutut eikä niitä tajua kun me. Emmillä on aivan ihana persoona ja se osaa piristää aina juuri oikealla hetkellä! Emmi on parhain pikkuserkku mitä voi olla 


JENNA



Jenna Emilia Smedman 12.09.1997
Jenna on myös todella rakas mulle. Ollaan tunnettu toisemme noin vajaat 2 vuotta ja meidän tutustumistapa oli tosi outo ku alunperin tunnettiin galleriasta mutta sitten päädyttiinkin samaan kouluun ja Jennasta tuli tosi tärkeä mulle! Jenna on sellainen pieni-kokoinen, positiivinen ihminen, parasta siinä on se kun se on rohkea ja se ei ole koskaan surullisella päällä. Jenna on kans todella iloinen ihminen! 

ELLI


Elli Laukkanen 27.05.1997
Elli on todella tärkeä ihminen. Elliin tutustuin kun se tuli meidän joukkoeeseen noin vähän alle vuosi sitten, heti ajattelin että se on varmaan tosi mukava ihminen ja kun pääsin tutustumaan niin ajatukset olikin totta! Ellissä pidän siitä että hän uskaltaa olla oma itsensä ja osaa kuunnella ja sen kanssa on helppoa puhua koska meidän asiat on aika samalla laidalla! Molemmilla on todella samanlainen tyylitaju ja Ellin kanssa on kiva katsoa muotia ja vaatteita! Ikävä kyllä näen nykyään tosi harvoin Elliä muttei ystävyys siitä onneksi rikkoudu ja Elli on todella rakas ja tärkeä mulle kaikesta huolimatta! 


LINA

Lina Pihtsalmi 13.05.1997
Lina on todella todella ihana ihminen! Ollaan Linan kanssa tunnettu vähän päälle vuosi mutta oon tajunnu että Lina on niin ihana ja rakas ihminen. Linalle pystyy puhumaan kaikesta ja sillä on tosi samanlaiset asiat mielessä mitä mulla yleensä on, Lina auttaa mua aina kaikessa ja osaa piristää mua sen jutuilla! Parasta Linassa on se että se on todella rohkea ja mukava ihminen. Linan kanssa ollaan alusta lähtien tehty yleensä samaa juttua, bongailtu poikia, puhuttu niistä ja käyty vaikka missä, vaikkei nyt niin useasti nähdäkkään koulun ulkopuolella. Lina oot mulle tosi rakas! 

Tässä nyt oli jonkunverran mun tärkeimmistä ja rakkaimmista ystävistä tietoa, ei ole missään tärkeysjärjestyksessä noi Kaijan jälkeiset!

1 kommentti: