perjantai 20. huhtikuuta 2012

"Still stuck in that time, when we called it love"


Tänään vaan ollu suurimman osan ajasta kaupoilla, lähettii kahen maissa suoraan koulusta Emmin, Veeran ja Kian kaa itikseen hulluille päiville ja muuten vaan kiertelemään kauppoja, ihme kyllä en löytäny yhtään mitään kivaa itelleni hulluilta päiviltä. Kateltii mekkoja sinne risteilylle ensviikoks ja olin jo ihan paniikin vallassa ku en mistää meinannu löytää ittelleni mekkoa ja siihen se jäikin.
Sitten ollu vaan Saran kaa meillä koneella ku on ollu tosi huono sateinen sää, sitten päätettiin lähteä itäkeskukseen kattomaan jotain mekkoja ja hiusväriä Saralle, onneks muuten lähettiin koska löysin sellaset perus valkoset sulkakorvikset jotka täydentää mun asua sinne laivalle, eli tästä voidaan päätellä että löysin vihdoin asun jota lainaan ihanalta pikkuserkultani Emmiltä eli paniikkia asun kanssa ei enään ole.
Ainiin! Toi pullo joka tossa kuvassa on sellasta hoitoainesuihketta jota ostin just vähän aikaa sitten ja se on ihan super hyvää ainaki mun hiuksille, sen tarkotus on saada rasittuneet ja katkeilevat hiukset parempaan kuntoon ja se saa näyttää ne paremmilta joka mun hiuksien kohalla on totta, suosittelen ja hintalaatusuhdekkin on kohdallaan!
Nyt rupean katsomaan tänäsiä salkkareita koneelta ja yritän päästä aikasemmin nukkumaan!
Ps mun silmäaluset näyttää tosi tummilta tossa kuvassa vaikka ne ei oo läheskään tollaset, web-kamera vääristää!
- F

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti