maanantai 10. lokakuuta 2011

Note 42 "Syysloma"

Moro! Eli perjantaina alkoi syysloma, ihanaa vihdoin saa nukkua pitkään ja nyt on tullu joka päivä nukuttua enintään 11-13 tuntia, oi että rakastan nukkumista!
Tähän asti lomaa oon ehtiny olla vaa kavereiden kanssa ja niin varmaan koko loppulomakin menee ku on jalkapallostaki lomaa, eli ei mitään erikoista tiedossa.. harmittaa vaan toi sää ku kokoajan tuulee iha kauheesti ja sataaki aika paljon muttei se mun syyslomaa onneks pilaa!
Eilinen meni Saran kanssa, oltii ulkona kuvailemassa ja vaikka mitää, oli ihan rento päivä!
Tänään sitten olin aamusta Mikaelin kanssa ja illemmalla tulin kotiin ja tehtiin pitsaa äidin kanssa, sen jälkeen oon tullu koneelle vaan kirjottelemaan blogia ja oleskelemaan ku ei oo oikein muuta tekemistä, huominen pilaa mun uniputken nimittäin huomen on joku perkeleen hammaslääkäri heti aamusta eikä jaksais millää nousta nii aikasi mut kai se nyt on pakko, iltapäivästä oonki sit varmaan Jennan kanssa ja niin edelleen, ettei sen kummoisempaa!

















"Pitsan valmistelua"




1 kommentti:

  1. lähetin sulle haasteen käy kattoo se mun blogista :) http://kata-ilike.blogspot.com/

    VastaaPoista