perjantai 23. joulukuuta 2011

"Christmas time"



Ihanaaa vihdoin alko loma ja saa vihdoin nukkua pitkään ja tehdä mitä huvittaa!!
Oon ylpee mun todistuksestaki ka on 8.4 ja ens vuonna panostan vielä enemmän joten parempia arvosanoja kohti!
Huomenna on jo jouluaatto ja joulufiiliski alkaa pikkuhiljaa lisääntyy ku tuolla rupes taas satamaan lunta, oi että rakastan joulua ja varsinki uuttavuotta joka tulee olee ihan paras ihanassa seurassa!
Tänään sitten alettiin tehdä joulusiivousta ja loppuilta meni mulla pipareiden parissa ja niistä tuli iha sika hienoja ja hyviä.. ah pipareita!
Huomenna on jouluaatto ihanaa saa olla perheen kesken, katella tv:st jouluohjelmii, syödää hyvää ruokaa ja lahjat!!!!
Oii loma alko niin ihanasti, eilen tuli vietettyy Veeran, Kian ja Saran kaa loppuillast aikaa ja se meniki siihen että suunniteltii mitä uutena vuotena voitais tehä ja nyt kaikki on jo lopullisesti suunniteltu, eli tulee olee ihana uusvuos!
Mulla on nyt ollu iha kauheen hyvät fiilikset ja pitkästä aikaa menee taas niin hyvin, mut rakkausonni ei oikee oo vielä mun kohalla kukoistanu ja ei tuu varmaa niin kauaa ku oon kiinni yhessä henkilössä, mutta minkäs sille voi että tykkää. ♥
Jos en nyt huomenna ehi tulla tänne kirjottelemaan niin, Hyvää Joulua kaikille! ♥

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti