perjantai 13. huhtikuuta 2012

"If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine, I would lie and say that you're not on my mind."



Heiips! Hahaa tänää on 13. perjantai eikä mulle oo vieläkää tapahtunu mitää kauheeta!
Eikää en jaksa enää yhtää oottaa kesälomaa, siihen on enää 2 kuukautta apua!
Tästä viikosta sen verran että oon enimmäkseen ollu treeneissä ja jossain vaa kavereiden kanssa ihan perus viikko taas ollu ettei mitään ihmeellistä.
Ainii! Tänään alko vihdoin ulkotreenit ja en osaa ees kuvailla kuinka ihanaa on päästä ulkokentille treenaamaan ja se vaan tarkottaa sitä että kesä on kohta ja pääsee pelaamaan auringonpaisteeseen ja kaikkiin ihaniin turnauksiin jengin kanssa, can't wait!
Ääh välillä tuntuu ihan kauheelta nähä yhtä henkilöö koulussa, siitä on jo niin kauan mutta tuntuu että en vaa ikinä voi unohtaa sitä ja se tuntuu nii pahalta koska en oikeesti varmaan ikinä tuu saamaan toista mahollisuutta, kaikkea vaa pahentaa se että nään sitä joka päivä ja se että kaikki muistuttelee mua siitä mitä viime vuonna tähän aikaan tapahtu ja kaikki mitä tulee mieleen liittyy siihen henkilöön..
No mutta asiasta toiseen, mul on iha kauhee hinku saada joku uus kevättakki koska mä oon nii kyllästyny mun takkeihin ja ylipäätänsä vaatteisiin, pitäis raivata vaatteita pois ja hankkia uusia tilalle kesää varten, ihanaa ku saa vihdoin olla vähemmissä vaatteissa ja tosta tuli mielee et onneks hullut päivät lähestyy ehkä sieltä vois löytyy jotain kivaa täyttämään vaatekaappia!
Mua muuten vaivaa ihan kauheesti tää mun kalpeus, jospa sitä nyt rohkenis käydä jossain ruskettumassa koska tää kalpeus alkaa ottaa hermoille, kaikki näyttää paremmalta ku on ruskea!
Ainii tästä pääsee mun formspringii jos on jotain kysyttävää!
- F

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti