tiistai 19. kesäkuuta 2012

"Some people want it all, but I don't want nothing at all, if it ain't got you baby."


Hei taas, nyt on sitten selvitty kesäloman parista viikosta iha hyvällä mielellä paitsi että välillä toi sää on saanu suunnitelmat muuttumaan. En oikee oo tehny mitää tavallisesta poikkeavaa täs ajas, on vaa nää kotiintuloajat myöhästyny aamuyö neljään, nyt oon vaa ollu kavereiden kanssa ja tutustunu pariin uuteen tyyppiin ja huomannu et ne on iha erilaisia ku oon ajatellu siis positiivisella tavalla ja toivottavasti tuun jatkossaki näkee näitä tyyppejä enemmän. :) Ja ainii nyt oon muute kokenu tän kesän yöuinnit ku käytii tos yks päivä kaverin kaa jossain 1 maissa rastilassa uimassa!
Juhannus perjantaina ja sitten olis lähtö viikoks Tornioo ja sitten pääsee vihdoin näkee sukulaisia ja kavereita pitkästä aikaa, en millää jaksa odottaa!
Tän kesäloman aikana on vielä nii paljon kaikkia suunnitelmia edessä enkä millää jaksa oottaa et esimerkiks hesa cup tai ripari alkaa. Mutta enempää en nyt tällä kertaa kirjoita koska noi kuvat vei jo tarpeeks paljon aikaa joten niistä voi vähän enemmän katella mitä oon nyt oikee kerenny tehdä, enimmäkseen oon ollu rannalla ja pelaamassa jalkapalloa. Heipsuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti