lauantai 28. toukokuuta 2011

Note 8 "What you think about it less, so to the point quickly"

Huhhuh onpa ollu viikko ja enään viikko koulujen loppumiseen JEE KESÄLOMA!
Eilen olin Villen kanssa kaupungilla ja ei sen kummempaa ♥
Ei huhhuh mikä päivä taas vaihteeks tänää ku oli herätys kello 06.30 ja piti lähtee jo kotoota 07.15 jonnekki turnauksee ja ei sitte todellakaa väsyttäny tai no väsytä ku siinä nukuttu vaa jotku 7 tunnin yöunet ja sitte joutu vielä matkustaa vähä päälle 1h ja 30 min autossa!
BTW matsit meni hyvin ja voitettii kultaa! 
Eka matsi oli meidän joukkoeen uusimpien pelaajien joukkoetta vastaan joka sitten vietiin 4-0, 
seuraava peli oli jotain VKajoa vastaan ja se päätty 2-2, ja seuraava oli MyPaa vastaan joka vietiin 3-0 ja viimene peli oli FC POHUA vastaa ja vietii 5-1, hauskaa täs oli se että tää oli 96 sarja jote ne kaikki oli meitä vuoden vanhempii ja matsit meni silti niin hyvin! 
Oli tosi kiva kuulla et kumminki voitettii kultaa!

 



Ääh oon iha yliväsyny, ja mun sääressä on joku ihme viilto josta vuotaa iha kauheesti verta eikä se veren vuoto lopu millää vaikka mitä keinoja on yritetty, mut äiti meni ostaa laastareit ja jotai kivaa ku oon nii väsyny et se tietysti ostaa jotai hyvää, ÄITI ON IHANA ♥

Vooi on nii ikävä tota yhtä ku se on nyt mökillä, I'M SO IN LOVE ♥
Muute cool mennään muute maanantain koulun kaa megazonee ja koulu alkaa 11.15 jote voi nukkuu pitkää!
Mutta en sitä kyllä ymmärrä ku pelataa sitä laaserhommelii jotain 20min vaan ja sit jotai puhutaa siit joku 2h koulus ennen ku lähetää sinne megazonee? Mutta joo mä en jaksa kirjottaa enempää, kiitos että luitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti