sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Note 9 "My basic makeup and hairstyle"

Joo eli tosi moni on kyselly multa että miten meikkaan, mitä meikkejä käytän, tai miten laitan hiukseni niin päätin sitte tehä tämmösen blogiaiheen mun meikkaamisesta/meikeistä ja hiustyyleistäni ! :)

MAKEUP STYLE:



1. H&M luomiväri-paketti
2. LUMENE NATURAL CODE huulipuna
3. H&M kulmakynä
4. LUMENE NATURAL CODE kajaali
5. LUMENE NATURAL CODE ripsiväri

Nää on mun perus meikkejä, mutta en yleensä käytä kajaalia tai luomiväriä, mutta joskus saatan laittaa pienesti niitä molempia korostamaan silmiä!
Ja joskus käytän myös vain huulikiiltoa huulilla jos haluan vähän näkyvämmän tuloksen!

Tässä on kuva silmämeikistäni!



Ja tässä on kuva musta kun mulla on noi meikit!

HAIR STYLE:



1. Kiharrettu ja osa hiuksista luonnon kiharoita, hiukset laitettu yhdelle puolelle ja osa hiuksista pinnillä kiinni takana.
2. Hiukset suoristettu.
3. Hiukset laitettu nutturalle, etuhiukset vapaana.
4. Suoristimella kiharrettu molemmille puolille ja etuhiukset edessä suorina.
5. Etuhiukset kiharrettu ja loput hiuksista vähän näkyvästi lettikiharoita.


Nämä ovat perus hiustyylini, käytän usein näitä ja vaihtelen todella usein kampausta saman päivän aikana. Joskus minulla on myös omat kiharani "luonnonkiharat" vapaasti auki ja osa hiuksista laitettu taakse pinnillä. :)


P.s sori en pystyny laittaa tota vikaa kuvaa isommaks ku muute tää kuva ois menny yli alueen eikä se näyttäny kivalta


Tässä tää sitte nyt oli että täs vähän saitte tietoo mun meikkaus- ja hiustyyleistä, kiitos! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti