maanantai 30. toukokuuta 2011

Note 11 "At home can be fun"

Noo aamuha alko todella tylsästi, tota olin tänään vaa himassa ku en menny kouluunkaa koska pelkäsin et oksennan siel tai jotai ku noilla siskoilla ja näillä meiän perheenjäsenillä on ollu just sellanen "päivän" oksennustauti nii sit en tiiä millon se tulee mulle vai tuleekohan se ees mut joo ihan kiva aamu kumminki, heräsin jossain 10 maissa ja söin aamupalan ja meninki takas sänkyyn lepäilee, sitten tuli semmonen olo et teki mieli otella vähän kuvia jos tällä kertaa kamera suostuis yhteistyöhön ja sitte taisin otella tosta mun huoneesta ja mun puuhista kuvii, tuli iha kivoja kuvia! :)

Tossa on kuva jossa on osa mun huoneesta .


Rupesin lukee noit trendejä joita faija on tuonu sen töistä
ja tossa samal kuuntelin musaa ipodista ja join
tota ihanaa limuu JAFFA JACKFRUIT 
 

BODY


"All we need is love"

Noniin tossa oli jotain mun kuvaamaa sähellystä.
Joo muuten tajusin eile muute lisätä sinne youtubee mun lauluvideon :)
http://www.youtube.com/watch?v=FFztJH8ueBk
Toivottavasti huomenna oon kokonaan terve että pääsisin kouluun ku on kumminki vika viikko koulua ja ainakin perjantaina kevätjuhlaan ois todellakin pakko päästä!
No mut ei mulla sitte mitää muuta, hauskaa päivän jatkoo kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti