sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Note 10 "Cute things"

Tänään olis suunnitelmissa olla vaan kotona kattomassa leffoja ja jotain vaa chillata ja syödä mansikkakakkuu koska iskällä on synttärit eli Hyvää Syntymäpäivää Isä! :)
Ehee oon miettiny tässä että millaset kynnet lakkais ku oon katellu netist jotain ihanii tyylejä mutta ei millään osais valita ja kynsilakka valikoimaki on vähän vähissä ku kaikki kynsilakat on melkein lopussa, vois tässä käydä joku päivä ostamassa jotain kivoja kynsilakkoja! 
ÄÄ noi tossa alapuolella olevat kynnet on niin söpöjä, ois kivaa osata tehä ite tommoset 


Tuolla ulkona on aika tylsä sää, onneks ei tarvii lähtee minnekkää,
paitsi että ois ollu peli mut en oikeastaa jaksanu tai no voinu lähtee ku mun sääressä on semmone joku ihme viilto!
BTW mun hiuksia on ruvennu lähtemää ihan kauheasti ja mua pelottaa et kaljuunnun,
tietysti se johtuu siitä suoristamisesta joten en oo onneks suoristanu noin 2 viikkoon kunnolla ja nyt ne on kasvanu ja jotenki paremmassa kunnossa ja äiti osti tota sunsilkin co-creations shamppoota huonokuntosille hiuksille nii oon huomannu ku oon vast käyttäny tota ehk jotai pari kertaa nii mun hiukset on paremmas kunnossa ja niitä ei lähe enään niin paljoo, pitää sit jatkossaki näköjään ostaa tota samaa shamppoota! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti