tiistai 19. heinäkuuta 2011

Note 18 "Ordinary life, movies and memorable moments"

Tänään ei ollu mikään erikoinen päivä, olin tänää Saran kanssa kaupungilla kattomassa mun äidin kaverin tuleviin häihin mulle juhlamekkoa, löysin just täydellisen mekon mulle Spirit Storesta eikä hintakaa ollu ku vaa 39e, tällä viikolla ois sitte suunnitelmissa ostaa se mekko, toivottavasti ne ei lopu sieltä!
Loppuillasta taas käytiin mun pikkusiskon kanssa pyörällä valintatalossa ja ostettiin jotai syötävää ku ruvetaa kattoo ihan just Baby Blues, tai no alotettiin jo kattoo mut se pätkii nii laitettii hetkeks lataa se, alku ainaki oli hyvä!
Btw oli tosi outoo ku olin tänää lenkil nii juoksin siinä jonkun matkaa ja yhtäkkii pysähdyin ku tuli mielee vaa yhtäkkii et mitä jos jäisinki iha just moottoripyörän alle, otin yhen askeleen ja siitä ihan mun edestä ajo moottoripyörä,  jos en ois jääny miettii sitä asiaa nii oisin jääny samantien moottoripyörän alle, se oli iha kauheen outoo ja samal pelottavaa, salee joku ihmepelastuminen..
Huomenna ois sitte suunnitelmissa olla Kaijan kaa, ja ei vielä tiedetä mitä me tehdään mut kattoo sitte, no mut ei mulla sitte muuta ookkaa joten lopettelen sitten tähän! :)


P.s Saralla oli tänään nimpparit! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti