torstai 21. heinäkuuta 2011

Note 19 "Waiting for the autumn"

Noniin pääsin sitten vihdoin kirjoittelemaan tänne elikkä eilinen meni siinä että olin parhaan ystäväni Kaijan kanssa ja ensimmäiseks meiän piti mennä rannalle muttei aurinko kauheesti paistanu jote päätettiin mennä ostamaan cittarist joku halpa leffa, no ostettiin Epic Movie ja mentiin sitte Kaijalle katsomaan sitä, sitte saatiin sen leffan jälkeen sellanen älynväläys et mä voisinki mennä Kaijalle yöks ja sitten menin niille yöks, käytiin pyörillä ABC:lla ostamassa vähä herkkui ja mentiinki siitä suoraan Kaijalle ja sen jälkeen lähettiin lyhyelle juoksulenkille että ei lihottais nii paljoo..
Lenkin jälkeen värjättiin mun ripset tummemmiksi muttei se värjäys oikee onnistunu mut ei se haittaa ku vois käydä jossain vaiheessa ihan värjää jossain paikassa tai ostamassa oma ripsienvärjäyspaketti ettei tarvis käyttää meikkiä.
Loppuillasta ruvettiin kattomaan televisiota ja ootettiin että Jersey Shore alkais ja sillee, lopulta koko ilta meniki siihen että katottiin telkkarii ja datattii, mentii jossai 02.20 nukkumaa ja herättiin aamulla siihe ku Paavo Pesusieni alko ja ruvettii kattomaa sitä, eli tämmönen perus yökylä reissu!
Tänään sitte olin Villen kanssa ja mentiin rannalle ja oltii siel ja käytii kerra uimassa ku ei ollu kumminkaa nii hyvä sääkää, oli ihan mukava ja chilli päivä!
Loppuillasta sitte oon vaa silitelly vaatteita hetkenmielijohteesta ja tietysti taas hakeutunu koneen ääreen..
Ja rupesin vähän kattomaan netistä vaatteita jota haluan ja tilasinki tossa jotain, kiitos Äiti!
Rupesin kans tekee tollast kuvakollaasii vaatteista jota haluan ja tossa alhaalla on se kuvakollaasi jonka tein vaa nopeasti, ää rakastan ostella vaatteita ja onneks kohta on synttärit nii saa rahaa ja pääsee vihdoin vähä tuhlailee! :)
Btw klikkaa tästä niin pääset formspringiini, kyselkää ihan vapaasti mitä haluatte!
No mutta kohta alkaa Jersey Shore ja sen jälkeen varmaan meen kattoo perheen kesken jotai leffaa tai sitte tuun dataamaan, no ei tässä sitten mitään muuta!



Kuvakollaasiin sain inspiraatiota H&M lehdestä

Loppuilta kului sitten koneen äärellä..
Tälläsen kuvakollaasin tein joskus mun huoneeseen

P.s Oon jääny koukkuu tähän biisiin, tää on just ihana!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti