lauantai 4. helmikuuta 2012

"I won't be far, wherever you are"


Tässä kuvassa näkyy mun kauhee juurikasvu joka saa mun hiukset näyttämää rasvasilta ja ällöttäviltä.

Helouu! Tänään siis hiusten värjäilyprosessi suoritettu loppuun niinkun varmaan kuvista huomaatte, käytin tota mun vakkari garnierin värjäyspakettii. Lopputulos oli ihan onnistunut, se vaa jäi harmittaa ku pidin värii vähän liian kauan päässä ja hiukset on takaata vähän harmaat ja muutenki luonnottoman vaaleat mutta kai se harmaus pikkuhiljaa alkaa kuluu hiuksista pois, nyt oon kyllä ajatellu pitää vaan hiuksia kiinni tässä ennen kesää että hiukset rupeis kasvaa pidemmiks ku ei tästä oo oikee mitää tullu ku suoristinki vaa tuhoo noita hiuksia enkä mä kouluun jaksa mitenkään hienosti niitä laitella joten mun hiusten laittelu loppuu tähän ellei tuu mitään erikoisii bileitä tai jotain semmosta.
Nyt pitäis varmaa pysytellä himassa ennen maanantaina ku ei tää yskä millään meinaa loppua enkä haluu että joudun olee taas vaan himassa kuolemassa tylsyyteen tän sairastamisen takii ja muutenki pitää olla terveenä ku ens viikonloppuna vietetään Wilman synttäreitä!
Muuta ilmotettavaa mulla ei sitten olekkaa, meen nyt kattomaa varmaa leffaa siskon kaa joten hyvää illan jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti