tiistai 6. maaliskuuta 2012

"A song that goes on and on."



Moi taas! Tänään oltu vaan kotona ja katoin vaa disney channelii tylsyyteen, tänään on kyllä särkeny kauheesti päähän ja muutenki stressannu koulu, johtuu varmaan väsymyksestä ku en oo oikee viimepäivin saanu nukuttuu kunnolla.
Mua suorastaa ärsyttää sellaiset ihmiset joiden pitää haukkua joitain ihmisiä ketä ne ei tunne, eikä edes ikinä oo nähny, nehän ei tavallaan tiedä toisista yhtään mitään, ite ainaki yritän olla jauhaamatta paskaa koska oon huomannu että itelläniki menee paljon paremmin ilman sen jauhaamista.
Tänää saatiin muuten kuulla että lähetään ehkä meiän luokan kanssa ysillä Italiaan leirikouluun ja oon ihan innoissani ajatuksesta, nyt pitäis vaa koko luokan innostua rahan keräämisestä että saatais edes vähän rahaa kasaan.
Huomisesta ei oo mitään tietoa, oon varmaa kavereiden kanssa tai meen salille jos jaksan, yritän pysytellä terveenä viikonlopun takia että pääsis ulos ku säätki lämpenee lauantaihin, en jaksa enää odottaa kevättä ja sitä ihanaa säätä ja tunnetta ku voi kulkea vaan pelkällä hupparilla ulkona koska sitten tietää että pian alkaa kesäloma ja oho siihen on enää 2,5kk, aika on menny tosi nopeesti mutta hyvä vaan!
Odottelen tässä salkkareiden alkuu ja on vähän tylsää ku on tekemisen puute mut en silti jaksa mennä minnekkää, perus laiska minä. :D
Haha mut nyt lopetan kirjottamisen ja meen tekee jotain järkevämpää että pääsis tänää mahollisimman aikasin nukkumaan. Ciaoo! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti