maanantai 5. maaliskuuta 2012

"Smile, you are beautiful."



Hei taas kaikille, ihanaa ku aurinko on ruvennu taas paistamaan ja ens viikollekki luvattiin jo asteita enemmän plussan puolelle, kohta on kevät! :)
Huhhuh mikä päivä tänää koulussa, ei ois yhtää huvittanu lähteä taas kouluun koska tää viikko on täynnä kokeita, tänäänki oli biologian koe johon sitten piti eilen lukea mutta se ei oikee onnistunu koska säädettiin ihan jotain muuta Saran kanssa, itseasiassa se koe meni super hyvin ja musta tuntuu että joku hyväkin numero vois tosta tipahtaa.
Viikonloppu meni hyvin ja se oli taas ihania yllätyksiä täynnä ja en jaksa enää oottaa ens viikonloppua koska vihdoin pääsee vähän ottamaan irti viikonlopusta taas pitkästä aikaa Saran ja "parin" muun ihanan kanssa.
Eilisestä sen verran enemmän että olin Saran kanssa vaan meillä ja niin piti lukea.. sitten illemmalla lähin ulos vaa ku ei jaksanu vaivautuu avaamaan noita koulukirjoja.
Tänää varmaa treenit ja Otsolle ja ainii pitäis lukea ussan kokeeseen.. no kai se sitten illemmalle hoituu.
Tossa ylhäällä on sit jostai ostoksista kuvia ku oon nyt ostellu jotain uutta ku vihdoin löytyy noita pitsipaitojaki enemmän kaupasta ku ei vuos sitten millään meinannu löytää tommosia ku niitä oon nii paljon halunnu joten nyt oon ainaki ylpee että oon saanu pari sellaista ostettua.
Ainii! Nyt oon alkanu syödä terveellisemmin ja tein eilenki ihan super hyvää salaattia ja ajattelin pitää makeislakon koska oon huomannu että syön niitä niin paljon nykyään joten pitäis päästä vähän terveellisemmillee elämäntavoille ja se alkaa siitä että jätän makeiset pois.
Nytten meen pakkailee treenikassia ja sitten lähen ulos joten moikka! :)
P.s oon ihan rakastunu tohon Trainin drive by biisiin, siinä on nii ihanat sanat!

2 kommenttia:

  1. mukavan oloinen blogi, taidanki jäädä lukijaks ku tää rupes houkuttelee:) käy tsekkaa munki blogi jos kiinnostaa: http://littlethingcalledlove-lora.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. voi kiitos :) mäki voisin tsekata sun blogin! :)

    VastaaPoista