lauantai 7. huhtikuuta 2012

"Challenge!"

Haasta 3 bloggaajaa tekemään haaste! Kiitä ensin haasteen antajaa, kiitos Verkku!
1. Haasta bloggajat:
1. Sara
2.Tuuli
3.Janina

1.Mitä mieltä olet itsestäsì?
No, oon ihan tyytyväinen itteeni. Mulla on ihan hyvä itsetunto ja oon vähänniinku sujut itteni kanssa ettei ole kauheesti mitään itsetunto ongelmia. :)

2. Arvostatko kavereitasi ?
Kyllä, todellaki! Mulla on aivan mahtavia ja ihania kavereita, jotka osaa tukea ja kuunnella.
Mun kaverit on niin erilaisia ja siitä mä just pidän ku jokasella on oma persoonansa. En pystyis elämään ilman mun ystäviä, rakastan niitä! ♥

3. Jos saisit valita viisi TAVARAA autiolle saarelle mitkä ne olisi?
Ottaisin sängyn, kavereita, hygieniavälineitä, ruokaa ja musaa!
4. Mitkä ovat 4 lempi blogiasi ?
Luen tosi monia kiinnostavia ja erilaisia blogeja, siks tähän on vähän vaikea valita mun 4 lempparia mutta tossa ne on nyt kumminkin! :)
5. Oletko ikinä loukkaantunut mistään blogiisi tulleesta kommentista?
En ole koska ihme kyllä sellaista ei ole tullut tänne. Ja jos vaikka olisikin niin en varmaan pahoittaisi mieltäni koska yleensä loukkaavat kommentit tulevat anonyymeiltä jotka saavat mielihyvänsä laittamalla toisille jotain loukkaavaa!
6. Onko blogin kautta tullut pelkkää hyvää vai jotain negatiivista oikeaan elämään ?
Enimmäkseen hyvää, ilahdun yleensä uusista kommenteista postauksissa ja uusista lukijoista. :)
Negatiivista ei ole ainakaan vielä tullut.
7. Esitä 7 toivetta blogillesi (ei lisää toivomuksia)
Enemmän lukijoita, enemmän kommentteja, haluaisin muuttaa jotenki tota ulkoasua ja banneri vois olla vähän kivempi, vaikka yritän sitä tässä kokoajan muokata parhaani mukaan. :)
Haluaisin myös ehtiä ottamaan enemmän kuvia!
8. Jos saisit tehdä ihan mitä tahansa blogillesi mitä haluaisit 1 asia ( saada rahaa, lukijoita, poistaa ihan mitä vain )
Mmm.. en yhtään tiiä, enemmän palautetta/kommentteja!
9. Jos olisit animaatio hahmo mikä olisit ?
Varmaa joku nalle-puh ku se on vähän sellanen höpsö ja sekava hahmo joka tykkää myös aika paljon syömisestä, eli ihanniinku mä!
10. Unelma matkakohde ?
Näitä on niin paljon! Ainaki nyt ois hinku jonnekki lämpimään vaikka espanjaan tai miamiin ja sitten haluaisin shoppailemaan new yorkkiin!

11. Oletko jalat maassa vai pää pilvissä?
En tiiä vieläkään mitä tää kysymys tarkoittaa. :D
12. Pidätkö pohtimisesta vai nopeista ja helpoista jutuista ?
No riippuu fiiliksestä, yleensä kyl haluun päästä mahollisimman helpoimmalla ja nopeimmalla tavalla. :D
13. Mitä et voi sietää ihmisessä ?
Valehtelua ja paskanpuhumista, koska valehtelu on nii kiusallista ku vielä tietää jos toinen valehehtelee ja paskanpuhumisessa ei taas ole mitään järkeä koska jotkut saa siitä jotain mielihyvää että puhuu paskaa jostain ja varsinki seläntakana.
14. Mikä on ensimmäinen asia mistä tykkäät kun olet tutustunut ihmiseen ?
Rentous ja huumorintaju, pidän sellasista ihmisistä joiden kanssa pystyy heti olemaan oma itsensä eikä ujostella mitää ja mulla itelläkin on tosi hyvä huumorintaju että tykkään tulla toimeen ihmisten kanssa joilla on myös sellanen. :)
15. Jos voittaisit lotossa mikä olis varmaan ensimmäinen lause sun suusta ?
Oks tää totta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti