lauantai 7. huhtikuuta 2012

"The day I first met you, you told me you'd never fall in love"


Tänään on ollu tällänen sohvaan juuttumis päivä, eli oon kökkiny sohvan pohjalla ja kattonu disney channelia ja pari leffaa ja ne on ainoita asioita mitä oon saanu tänään aikaseks koska on ollu koko päivän sellanen kauhee päänsärky joka on saanu mun oloo vähän heikoks ja se johtuu kanssa mun jälleen uusiutuneesta flunssasta.
Höh, tuolla rupes taas satamaan lunta ja harmittaa ku tuntuu että kesä ajautuu kokoajan vaan kauemmaks mut onneks toi lumi on varmaan sellasta joka ei jää pysyvästi maahan.
Onneks äiti on tehny jo 3 pellillistä muffineita jota se aikoo koristella, love my mum! ♥
Ja ainii sain tänää super kivan uuden suoristus-/muotoiluraudan josta laitan varmaan kuvia myöhemmin ku nyt en jaksanu kaivaa esiin mun järkkäriä jonka varmaan huomaa kuvien laaduista.
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti