perjantai 6. huhtikuuta 2012

"Everything just moves so fast, I am trying to make it last"



Tän viikon kohokohta oli varmaankin se ku mentii kattomaa keskiviikkona Saran ja Jutan kanssa hjk-tps peliä ja samalla meitä kuvattiin leffaan, aluks se oli ihan kivaa "näyttäytyä" kameran eessä mutta sitten ku tuntu että kuolee sinne katsomoon ku oli nii kylmä ja piti istuskella niillä penkeillä joku vajaa tunti nii sit alko pikkuhiljaa ottamaan päähän mutta onneks ne meni nopeesti ja hyvin ne kuvaukset.
Hahaa oon muuten tässä lueskellu tota tuksun blogia seiskan sivuilla ja saanu illan naurut täällä yksinäni.. http://johannatukiainen.seiska.fi/!
Tänää ois varmaa suunnitelmissa olla kavereiden kaa paitsi että aamusta pitäis ehtiä mennä ostamaan uus suoristusrauta koska tänää ku suoristin nii yhtäkkii kylppäristä poksahti joku lamppu ja vissii paristaki huoneesta meni valot ja samalla mun suoristin sai kokea kohtalonsa mutta onneks mun täti ja äiti on ihania ku ne sponssaa mulle uuden suoristimen.
Mennään muute kavereiden kanssa katsomaan ens viikon lauantaina titanic 3D koska sillon titanic uppos, en tajuu en vaan osaa kyllästyä siihen leffaan vaikka oon nähny sen nii monesti ja joka kerta vaa itkettää enemmän, varmaan paras elokuva ikinä!
Mutta joo vois tästä pikkuhiljaa mennä untenmaille koska huomasin just että kello on jo 03.07 ja tänään piti ajoittaaa tää nukkumaanmenoaika muttei näköjään onnistunu, hyvää yötä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti